zaterdag 5 juni 2010

# 1 artikel , teatree

haaai
jeeej , mijn eerste artikel!
Mijn face wash was op , dus moest een nieuwe hebben! Toen heb ik er gelijk 2 gekocht. Namenlijk: diep cleening gel & Face Wash. Deze zijn allebei van De Tuinen en ze waren allebei 5,95!
De deep cleaning gel (link) , die is voor puistjes en mee-eters. Deze gebruik je met een watje en smeert het op je huid.
De Face Wash (rechts) , die reinigd je huid. Deze doe je op je huid smeren , zonder watje en je moet het daarna eraf spoelen met water.



Ik vind de deep cleaning gel het fijnst , hij doet het goed & maakt je huid lekker glad , het is ook echt een soort gel wat je op je huid smeert. Zeker een aanrader dus!
De facewash vind ik wat minder, hij reinigt wel je houd enzo , maar hij voelt vies aan om hem op te doen!

er komen nog veel meer artikelen! Vooral veel make-up !

ojaa & reageer!

lovess Romane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten